26 листопада вчитель української мови та літератури Ющук Р.Й. провела урок у 5 класі на тему: "Співвідношення звуків. Звукове значення букв я,ю,є,ї та щ"На уроці були використані методи групової, парної та індивідуальної роботи. Було створено групи для дискусій, мозкового штурму, рольових ігор. Вчитель спільно з учнями розробила правила роботи та правила культури мовлення в парах. Дітям подобаються такі види роботи: вони активно працюють у групах, парами, жваво обговорюють завдання, захищають власну позицію, адже усе, що вони пропонують, приймається та обговорюється. Вчитель намагається не говорити учням: «вірна чи невірна відповідь». Відповідь групи підтримує або не підтримує весь клас. Як наслідок, учні вчаться реагувати на зауваження, робити висновки, відстоювати свою думку. Найбільшою перевагою є те, що створюється особлива атмосфера у класі, яка найкраще сприяє створенню атмосфери співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, дає змогу по-справжньому реалізувати особистісно орієнтоване навчання.
|